maanantai 1. huhtikuuta 2013

Sakura ga suki desu, hontoni utsukushii desu.

Ja atashi no nihongo wa mada mada desu... Mutta ooooh mulla on niin hyvä opettaja, Seiji-sensei ^.^ [kyllä mä täällä välillä ratkeilen riemusta kun kokeilen jotain uutta lausetta sanoilla jotka tiedän, ja käy ilmi että niin voi ihan totta sanoa - kuten edellinen "mada mada desu..."

Mutta siihen sakuraan:














Niin että on nyt vietetty ensimmäistä hanamiakin, kirsikankukkienkatselujuhlaa - johon tosin perinteisesti kuuluu myös syöminen kukkivien puiden alla, mutta me tyydyttiin kävelemään ja katselemaan kun muut söivät.

Parin päivän päästä lisää fiiliksiä, huomenna liftaan Kyotoon. Autolla matka on ilmeisesti kuusi-seitsemän tuntia, katsotaan pääsenkö yhden päivän aikana perille. Harmittaa kun ei oo vielä tuota kielitaitoa...

3 kommenttia:

  1. voi, miten musta tuntuu, että alan menettää sinua... Tuletkohan sä enää koskaan takas - niin ku sydämessäs? Mutta ihanaa, että voit elää "unelmaasi" todeksi :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä on kukinnasta kuultu mut ihana kuulla et se on niiiiin hurmaavaa.
    Kaikkialla Luojan luomaa ihanuutta ja erilaisuutta.ON SE KUMMA ja kuitenkin niin totta.Kotisohvalta kommentoiden

    VastaaPoista
  3. Voi sisko rakas kun osaisin sanoa... En mä ole Suomeen tai Suomea varsinaisesti ikävöinyt, vaikka teidän näkemistä kyllä kovasti odotan. Ehkä mä tässä puolessa vuodessa saan maailmalla olosta kyllälti. Mä kyllä toivoisin tulevani takaisin. Mut ei se auta kuin odottaa ja elää...

    Ja äiti, sanos muuta ^.^

    VastaaPoista