tiistai 21. toukokuuta 2013

hengissä ^^

Pitäiskö kertoo taas, että hengissä ollaan ^^

Ja yllättäen: mä tosiaan viihdyn Tokiossa. Tosin aikansa kutakin, varmaan pitkän päälle kävisi väsyttämään, kun joka päivälle löytyisi niin valtavasti tekemistä. Mutta mulla jää täällä kyllä monta juttua odottamaan ensi kertaa (esimerkiksi Miyazaki-museo, joka sattui olemaan tämän viikon jostain syystä kokonaan kiinni. Ja liput pitäisi muutenkin varata pitkän aikaa etukäteen...).

Eilen kävin penkkiurheilemassa sumohallissa. Viime yön nukuin (vihdoin) manga kissassa. Mangan lukeminen tosin jäi erittäin vähälle koska olin niin valtavan väsynyt kolmen liian lyhyen yön jälkeen, että simahdin vartissa. Heräilin tosin ihmisten yskimiseen ja muihin yökyöpeleiden ääniin, mutta olen tainnut periä äitiltä levolliset unet, enkä viitsinyt vaivautua jokaisesta äännähdyksestä niin että meni hyvin ilman korvatulppiakin. Hyvä niin, koska ne unohtui rinkan taskuun cs-hostin luo.

Mittasin toissapäivänä, että mulla on nyt säkeissä yhteensä noin 29 kiloa tavaraa. Menisi ehkä vielä Finnairilta läpi, mutta 1) mulla on tarkoitus tehdä vielä jotain ostokia, eikä manga ole ihan kevyttä 2) mä olen niin heikko etten jaksa kantaa sellaista kilomäärää. Tai ehkä mä selviäisin, mutta polvet alkaa vieläkin niin helposti huutamaan kivusta, että koetan vähän säästellä. Josko sitä vielä viidenkymmenen vuoden päästäkin kykenisi itse kävelemään, olis hienoa.

Ehee. Sitten mää olen tänään menossa hostin kanssa yöksi ravuhoteruun eli pareille tarkoitettuun LOVE-hotelliin :D Kyseessä ei ole kuitenkaan kumminkaan puolinen ihastus, vaan hostilla on yksi työpäivä vähän lyhempi, ja hän tykkää love-hotellien karaokesta ja peleistä ja kylvyistä ja muista sun moisista, niin että mä lähden kokemaan kulttuuria. Mua vähän naurattaa se, miltä kuulostaa kun sanon, että olen menossa love-hotelliin miehen kanssa, mutta mun Japanin reissuun kuuluu muutenkin kaikenlaista hupsua niin että miksipä nyt tehdä lopuistakaan päivistä tavallisen kuuloisia ^.^

Mut voi että, mulla ois kulttuuriin liittyviä päivityksiäkin valmisteilla, mutta saa nähdä ehdinkö saada edes muutamaa postattua ennen Suomeen paluuta. Noh, ehtiipä sitä sittenkin...

Työt alkaa alle kuukauden päästä. Mistähän sitä kämpän, ei täällä senmoisia ehdi miettiä ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti